søndag den 28. juli 2013

Har så længe ville lave min stue HELT om..
Det var blevet et farve kaos...hvor jeg bare ikke trives!
Så ville en helt anden sti....det skulle være lyse kølige farver.. med et strejf af retro i.
Og så en masse hygge...
Jeg har længe haft i tankerne,at det kunne være super fedt og unika,at få bygget en Reol af ´gamle´kasser.
Men synes de er super svære af opdrive til en nogenlunde fornuftig penge...
Så min super handy Moar og jeg ´dræbte´min gamle brune skænk...
Malede skufferne hvide..men ret rustikt,så de har et gammel look.
Og så begyndte moar ellers og borre på vild lyst... og big...i løbet af 0,5 var der en fast skrurret reol på min væg.
Er bare såååå glad for den..... fantastisk.
Der mangler kun lidt små ting.. bla får jeg en super fed designer stol hjem..som min gamle far har klunset.
Og så skal den grimme blå lampe skal også væk.

Nu vil jeg nyde min alene moar tid.. med en kom tyrkisk æble the..
Håber i kan holde varmen :-)

Retro Tapetet er fra Retro Villa.














10 kommentarer:

  1. DUI means drink under influence and attorney is the legal representative for this
    in Philadelphia. Driving under influence (DUI) – it is completely outlawed in Minneapolis.
    After all, these proofs are often based on subjective verdict,
    rather than scientific evidences and objective.

    Feel free to visit my webpage ... criminal law lawyers baton rouge

    SvarSlet
  2. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet

Tusind tak for din kommetar