onsdag den 19. september 2012

Kunne godt bruge mere end 24timer...


I døgnet...
Alle de nye projekter tager alt min tid...så jeg simpelthen er Såååå træt om aftenen
Butikken er vores,inventaret er i hus
Mette Har lavet den vildeste aftale med et firma...så alt er sponsoreret
Der er tale om super fede Rokoko møbler,som vi også kommer til at sælge.
Modeler er fundet (bla er smukke Ibi med)
 
Nu mangler bare de sidste små ting
og regner med vi åbner op om en måneds tid...
 
Jeg har pt ikke engang energi til at sy bare lidt børnetøj...
men det skal nok komme...
 
Jeg regner med jeg snart sætter en stooooor bunke retro stof til salg...
Overskudet skal bare lige være til det :-)
 
 


17 kommentarer:

  1. Pøj pøj med indretningen og alle de andre gøremål i dit (Jeres) butiks-projekt. Glæder mig over at du ikke er så træt, at du er holdt op med at planlægge fremtidigegøremål - og glæder mig til at se dine stoffer til salg inden længe - er der børnestof i blandt?
    Hilsen Marlene

    SvarSlet
  2. Det lyder rigtig spændende med butikken, glæder mig til at se billeder og høre mere om det.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  3. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet

Tusind tak for din kommetar