onsdag den 1. februar 2012

Fastelavn er mit navn....

Her Hjemme bestmeer ungerne NÆSTEN selv hvad de vil være...he he
Først ville Caya være snehvide..
Åhh caya skal vi ikke finde på noget som alle de andre piger i børnehaven ikke er..
Og det blev altså til en påfugl... nu har jeg aldrig rigtig syet i tyl...
Men har prøvet mig frem..
Og synes lige den gir et ekstra pift når der er syet ægte påfugle fjer på..
Nogle som jeg har haft gemt i mange år...
Men fest for et arbejde... har hånd syet det hele...


I Morgen skal jeg igang med Smilla´s dragt..hun vil være trolde unge...

Og så er der lille Gabriel..bum bum..først ville han være pasta/kød sovs..
Godt nok er jeg fuld af ider,men hvordan pokker laver man kødsovsen ha ha
Men så kom han frem til at han skal være ugle...
Lidt bedre for mine sy kundskaber... ha ha




12 kommentarer:

  1. den der påfugle fjer dragt er da blevet super flot :)
    at lave en pasta/kødsovs dragt ville da være sjovt men enig nok lidt svært :)

    SvarSlet
  2. Hej Helle.
    Mange tak... det tog bare super lang tid at lave den.
    Hi hi ja..var også ved at dø af grin over den pasta/kødsovs dragt...tænkte den kunne laves af garn.. men den kødsovs.. ak ak

    SvarSlet
  3. Det ser godt nok flot ud! Sikke nogle heldige børn der bor hos dig ;-)

    SvarSlet
  4. Arhmeen du er godt nok dygtig til det der. Den påfugledragt skal nok vække opsigt. Fantasifulde unger du har :)

    SvarSlet
  5. Hvor ser det bare fantastisk ud :)

    SvarSlet
  6. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet

Tusind tak for din kommetar