onsdag den 15. juni 2011

Sart Sy maskine...

Som bare er svært at få til at sy med min røde tråd...

Så underligt... har haft problemer med denne tråd før..

Men tænkte da jeg skulle lave blusen på billedet neden under..

Åh... skidt... måske jeg bare har sat den forkert i maskinen..

Men ak nej.... Hvor tog det bare super lang tid at lave en bluse.

Tråden blev enten ved med at knække eller sætte sig fast...AHHH!!!

Men fik da til sidst efter lidt raseri..blusen færdig..!!



Nye Shorts.arbejde lidt med lommer..

Og Uh uh UGLE bluse.. er helt vild med stoffet..og har desværre ikke mere øv!

13 kommentarer:

  1. Måske er det tråden den er gal med?? Jeg fik repareret min symaskine(av det kostede 500 kr), og det viste sig, at jeg havde brugt dårlig tråd. Jeg fik det råd kun at bruge "mærketråd", f.eks aman og lignende. Jeg har ikke haft problemer siden.

    SvarSlet
  2. JA det tænkte jeg også... for hvis jeg bruger tråd fra stof2000 den som er lidt dyre så køre det som det skal...
    Ak ak ak... skal vist har skiftet det hele ud..
    Kh Michelle

    SvarSlet
  3. Sikke en flot bluse! Hvilket mønster har du brugt, er bare helt vild med den!
    (ny her på bloggen)

    SvarSlet
  4. Hej Pernille.
    Jamen det er et jeg selv har tegnet :-)
    Og så fundet på hen ad vejen...
    Kh Michelle

    SvarSlet
  5. sikke en evne at have:) Det kan du godt være stolt af:)

    SvarSlet
  6. hi hi tak :-)
    Er lige pt ved at prøve at lave et nyt kjole mønster...det driller bare lidt :-s

    SvarSlet

Tusind tak for din kommetar