onsdag den 11. maj 2011

Jeg skal til min første demonstration

Ever i Morgen.


Nu ikke fordi jeg skal ud og råbe en masse.

Men har valgt at deltage da det omhandler

Strengere straf til de pædofile

Som er noget som er tæt på mit liv,ikke noget jeg selv har været udsat for,men en i min familie har.

(Kan ikke nævne så meget da personen der krænkede ikke er blevet Straffet)


Jeg lavede på et tidspunkt en anden blog med historien,for at hjælpe andre.

Men måtte slette den da Jeg ved at personen læser mig blog.

Ikke fordi der stod noget som der ikke måtte,navne var ændret.

Men bare det personen læser min blog og søger om ting på nettet om mig,det giver da gåsehud!


Nåh men det er i morgen fra kl 12.00 foran Christiansborg.

Kan dog først være der efter 14 øv bøv.


Håber at Danmark vågner op når det drejer sig om disse sager!!!



8 kommentarer:

  1. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet

Tusind tak for din kommetar