fredag den 15. april 2011

Hvor jeg dog ønsker mig et nyt kamera

Som kan tage flotte billeder.

Eller måske jeg bare skulle finde ud af hvordan man bruger sådan et.


Nærmest helt flovt at vise det her billed frem ha ha


Fik syet en Sommer kjole til Caya,vi skal nemlig til 75års fødselsdag i morgen.

Men ak i får et billed af den i super dårlig kvali øvs!

Stoffet kommet slet ikke til sin ret.

Der er bare så flot i lilla og gult.

Pokkers der er så lang tid til jeg bliver ældre og måske kunne få det i gave :-)


9 kommentarer:

  1. kender det godt, ønsker mig også et nyt:)

    SvarSlet
  2. Ja ville være så super,men puha det koster da utrolig mange mange penge,hvis man skal ha et som bare er tip top.
    Må heller de om jeg ikke kan tage et bedre billed,for hvor er det bare øvs at stoffet ikke kommer til sin ret.
    Kh Michelle

    SvarSlet

Tusind tak for din kommetar